Goosebumps: The Game
Bugün okuldan eve dönmek her zaman olduğundan biraz daha ürkütücü olacak... Sakin mahalleni canavarlar basmış! Kurt adamlar ormanlarda sinsi sinsi dolaşıyor, cüceler her yerde, korkuluklarsa gece yarısı ortalıkta. Ancak bunlar sıradan canavarlar değil, R.L. Stine'ın ünlü Goosebump canavarları ve kitaplarından serbest kalarak dehşet saçmaya geldiler! Aklını kullanarak çevreyi araştırman, ipuçlarını çözmen ve çok geç olmadan canavarları zekan ile yenmen gerek! Mahallende bir yolculukta hayatta kal, Ölü Evin gizemlerini ortaya çıkar ve saatler sonra alışveriş merkezine sız; tam orada Slappy ile yüzleşerek intikam planlarını durdurabilirsin!