Goons: Legends & Mayhem
Goons: Legends & Mayhem; arcade hokey, beat 'em up ve spor aksiyonunun yerel eşli oyun nostaljisini tetikleyecek çılgın bir karışımıdır. Oyuncular, hokeyin her şeyin merkezinde olduğu bir zamanların şirin ve müreffeh krallığı Zambonia'yı kurtarmak için destansı bir maceraya atılıyor. Üç gruba ayrılmış sekiz benzersiz karakterden birini seç: Saldırı odaklı Nişancı, savunma odaklı Fedai ve takımını desteklemeye ya da rakiplerini rahatsız etmeye odaklanabilen Kanat Oyuncusu. 1-6 OYUNCULU AKSİYON. Tek bir kaleciye karşı 2'ye 2 hokey karşılaşmalarında başka bir oyuncuyla takım kur veya klasik 3'e 3 modunda büyük kaos yarat. İletişim hayati önem taşıyor ve yeteneklerin zafere ya da yenilgiye giden yolda fark yaratıyor! 3 BENZERSİZ SINIF, ONLARCA KARAKTER. Şut çekmeni ve (umarız) golü atmanı sağlayacak bir takım stratejisi oluşturmak için doğru karakteri seç! Nişancı (saldırı), Fedai (savunma) veya Kanat Oyuncusu (destek) sınıflarından karakterler seç. Her karakter kendi yeteneklerine ve benzersiz özelliklerine sahiptir ve bu, uzun süreli tekrar oynanabilirlik sağlar. KARŞILAŞMA MODU. Değişik bir bakış açısına sahip saf PVP arcade hokey aksiyonu. Karakter sınıfları ve sonsuz bir elebaşı savaşındaymış gibi hissettiren bir kaleci ile daha modern bir spor deneyimi sunarken oyuncuları yerel eşli oyun dönemine geri götürecek maçlar. Yerel eşli oyun, arkadaşlarınla çevrimiçi oyun ve hatta tümüyle rastgele oyuncularla çoklu oyun seçeneklerinden birini seç! AMANSIZ KALECİLER Tek endişelenmen gereken konu diğer oyuncular değil, kaleciler de en iyi hamlelerini mahvetmek için ellerinden geleni yapıyorlar. İster uzun menzilli saldırılar, ister acımasız havan topu saldırıları ya da yakın dövüş hücumları olsun, kaleyi korumak için hiçbir masraftan kaçınılmaz. Goons: Legends & Mayhem'in hikâye modunda, kaleciler gerçek birer elebaşı dövüşçüsüne dönüşüyor ve her biri sana farklı hokey tekniklerinde nasıl ustalaşacağını öğreterek seni PVP çatışmalarına hazırlıyor! HEYECAN VERİCİ ORTAMLAR Goons, arkadaşlarını harap etmen için bir zamanların gelişen balık pazarının soğuk kıyılarından büyücülük ve efsanelerin masalsı diyarına kadar çeşitli ortamlar sunuyor. Her ortamın kendine özel mekanikleri, çevresel tehlikeleri ve alt edilmesi gereken kalecileri var. HİKÂYE MODU Hokey Evrenini kurtarmak için bir yolculuğa çık! Tek başına oyna ve dünyayı hokeyi herkes için mahvetmeye çalışan Büyük Maskot'tan kurtarmaya çalışırken maskotları alt et. Aşamalarda ilerle, yeni karakterlerin kilidini aç ve bu eşsiz hokey evrenini kasıp kavuran karmaşayı araştır! KİLİDİ AÇILABİLİRLER, HA? İfade çıkartmaları ve karakter görünümleri aracılığıyla deneyimini kişiselleştirmeni sağlayan seviye atlama sistemini keşfet. Maçlar oyna, para kazan, mağazaları ziyaret et ve kendini bir alışveriş çılgınlığıyla ödüllendir! Stil sahibi bir şekilde iletişim kur ve gol at!