GONNER2 WIN10
GONNER2'de fedakâr ve şaşırtıcı kahramanımız Ikk geri dönüyor! Üstelik bu sefer Ölüm'ün de imdadına koşuyor. Ölüm'ün yuvası gizemli bir varlık tarafından ele geçirildi ve yuvayı geri almak için Ikk'e ihtiyacı var. Akla hayale sığmayan renklerle dolu derin, karanlık ve kaotik mekânlara yolculuk yap ve çılgın boss'larla savaş. Tabii bu esnada kelleni korumayı unutma! GONNER2 daha fazla renge ve kaosa sahip, seni sürekli tetikte tutacak rogue benzeri unsurlarla bezenmiş, bölümleri algoritmik olarak üretilen bir platform oyunu! Deneyim: - Yoğun platform ve nişancılık öğeleriyle bezeli aksiyon - Tuhaf ve gerçekdışı evrende algoritmik olarak üretilmiş bölümler - Çizgisel olmayan bölüm yapısı - Çeşitli kombinasyonlar deneyebileceğin birçok kafa, silah ve yükseltme - Sırlar ve gizemler! GONNER2, IGF ödüllü GoNNER'ın devam oyunudur.