GoNNER WIN10
GoNNER, çoğunlukla yanlış anlaşılan ve fedakar Ikk’in, bu dünyadaki tek arkadaşı, karaya vuran dev bir balina olan Sally’yi neşelendirmek için çıktığı yolculukta etraftaki derin ve karanlık yerlerde dolaşarak doğru maddeleri aradığı, roguelike unsurlarıyla ustalıkla oluşturulmuş fazlasıyla zorlu 2 boyutlu bir platform. Ikk'e kullanabileceği çok sayıda yetenek ve cephanelik sağlayan akıl hocası Ölüm ile, Ikk ne izinsiz dolaşmasını ne de arkadaşı Sally'yi hoş karşılayan huzursuz yaratıklarla dolu sürekli değişen bir alanı keşfe çıkıyor. Bunun sonu olabileceğini bilerek - ki kesinlikle öyle olacak - bir kişiyi mutlu etmek için çıktığı yolculukta Ikk'i ustalıkla oluşturulan ortamlar, güçlü canavarlar, gizli sırlar, çok ihtimalli sonlar ve daha fazlası bekliyor. Kendini kaybetme!