Gölgelerden Gelen Dış Görünüş Paketi
Gördüklerinin de ötesinde, yatağın altındaki karanlıkta ne var? Korkunç dolap fısıldıyor "Sanırım kelleni alacaklar!", Korkuyu üzerine giyin, kork ve katıl canavarlara; "Gölgelerden Gelen" sen olabilirsin, tabii cesaretin varsa! "Gölgelerden Gelen" HD dış görünüş paketinde bu işkence edici ayrıntılar içeren korkuları edinin. Yalnızca Minecraft (2017) ile kullanılabilir, Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile uyumlu değildir.