Golfing Over It with Alva Majo
2017'nin popüler oyunu Getting Over It with Bennett Foddy'nin farklı bir yorumu olan Golfing Over It with Alva Majo, golf topuyla gerçeküstü bir dağa tırmandığın cesaret kırıcı bir oyun. Sinir bozucu kontrollerle uğraşmadan sarp bir dağa tırmanmaya çalış. Bennett Foddy oyunu oynadı ve onayladı. Özellikler: - Golf oynayarak zirveye çık. - Alva neden bu kadar acımasız bir oyun tasarladığını açıklarken onu dinle. - En alta geri çakıl. - Ya zirveye ulaşmayı başarırsan? - Bu sana iyi hissettirecek mi? - Tüm bunlara değmiş gibi hissedecek misin? - Bence hissedeceksin.