Golf With Your Friends - Soaring Eagles Cosplay Pack
Soaring Eagles Cosplay Paketi ile anime ruhunu sahalara getir! "Ne?! Yeni Golf Koçumuz Aslında Bir Zencefilli Kurabiye mi?" adlı kesinlikle gerçek olan hafif romanın beşinci yılını kutlayan bu paket, tamamen çok gerçek bir anime uyarlaması olan "Soaring Eagles: Sihirli Kızlar Sahalarda"dan esinlenilmiş çok şık ve gösterişli görünümleri içeren bir seçki sunuyor! Kötü kalpli İblis Sürücü'ye karşı, efsanevi Işıltılı Akbaba ile güçlerini birleştirip mücadele veren Prenses Putt ve dostlarına, muhteşem görünümler içinde destek ol! Bu sihirli aksesuarlar ve havalı ekipmanları kuşanarak anime tarzını doğrudan golf sahasına taşı. Bu paket aşağıdakileri içerir: Havuz Aksesuarları: SÜPER MEKANİK EL - Bu çılgın mekanik şaheser ile gücünü ortaya koy! Ramen Kâsesi - Bununla en ikonik anime yemeğini kafanda taşı… Çünkü neden olmasın? Şapkalar: Calico Kedi Kız - Bu sevimli kedi temalı görünümle içindeki kedi ruhunu kucakla! Ninjutsu Kafa Bandı - Ninja ruhunu kuşan ve isabetli vuruşlar yap! Prenses Putt - Tıpkı sihirli kahramanımızın yaptığı gibi, sahaya kraliyet zarafeti içinde adım at. Işıltılı Akbaba - Bu efsanevi savaşçının meşhur tarzı ile kanatlarını zafere doğru çırp! İz: Hız Çizgileri - Animelere özgü hareket bulanıklığı efektiyle sahada ışık hızıyla ilerle! Çıkartmalar: Öfkeli - Son vuruşunu HİÇ beğenmediysen bunu bütün dünya bilsin. Şaşkın - "Az önce olan da neydi öyle?!" anları için birebir. Odaklanmış - Sarsılmaz bir kararlılıkla hedefine kilitlen. Kawaii - Sahada en üst düzeyde sevimlilik yaymak için kullan! Sevgi - Golf arkadaşlarına uçan kalpler gönder! UwU - Anime tarzında bir paket dendiğinde bu olmazsa olmaz. Soaring Eagles Cosplay Paketi'ni hemen al ve golf sahasında anime gücünü hisset! Tanoshimi ma shou!