Golf With Your Friends - Legends of Olympus Pack
Olimpos Efsaneleri Paketi ile Gingy'lerin memleketinin hikâyelerle dolu geçmişini onurlandır! Olimpos; mitlerin, canavarların, savaşçıların, kahramanların ve oldukça iyi golfçülerin diyarıdır! Bu paket, topun için aşağıdaki kozmetik öğeleri içerir: Gorgon Minotor Korint Miğferi Hermes'in Kanatlı Miğferi Olimpos Peruğu Trireme Haron'un Kayığı Zeus'un Şimşeği Ruhların İzi Olimpos Vazosu Yepyeni Olimpos Efsaneleri Paketi ile şıklığını konuştur. İnanılmaz bir çeşitliliğe sahip olan bu öğelerin binlerce yıl sonra bile modasının geçmeyeceğini söylemek yanlış olmaz.