Golf Guys: Space DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Astronot karakter görünümü - Uzaylı karakter görünümü - Maksimum isabet ve güce sahip oyuncak çekiç sopası - Maksimum rüzgar direncine sahip toprak topu Yeni uzay kıyafetleriyle golf sahalarını fethedin ve yepyeni bir sopayla rakiplerinizi alt edin!