Golden Touch Pack
Digital Deluxe Edition'ın içinde bulunan Golden Touch Pack'i kullanarak golf sahasına gidin ve sopanızı tarz sahibi bir şekilde sallayın. Bu paket, siz golf sahasına hükmederken bakışları üzerinize toplayacak altın kaplama pata ve altın kaplama 10.5 driver içerir.