Godzilla
Team-KYO ve Impress'in yeni Godzilla macera dünyasında canavarların kralıyla tanışma zamanı. En sevdiğiniz Godzilla filmini seçin ve şehri kasıp kavuran eğlenceye katılın. Godzilla'nın gazabından kaçarak ve bloklu canavarın ta kendisi olarak şehri yok edin, yolunuzu çizin.