Godlike Burger
Godlike Burger'da evrendeki en iyi hamburgerleri yapan bir kaçığın kontrolünü eline alıyorsun. Gizli malzemeyi mi merak ediyorsun? Müşterilerin ta kendisi! Restoranı işlet, leziz hamburgerler pişir ve sayısız uzaylı öldür. Yine de dikkatli ol, geride az pişmiş hiçbir tanık kalmamalı! Gün içinde farklı türden uzaylılar, uzay restoranında servis edilen bu leziz hamburgerleri tatmaya gelecekler. Ya da öldürülüp kıymaya dönüştürülmeye diyelim… Buzdolabı kendi kendine dolmaz öyle değil mi? İstersen hemen oracıkta satırınla saldırabilir veya farklı birtakım tuzaklarla onları yaratıcı yollarla kıymaya çevirebilirsin. Geceleriyse mutfak gereçlerini ve tuzaklarını geliştirme, malzeme satın alma ve ""gizli malzemeni"" pişirme imkânına sahip olacaksın. Polis senden şüphelenmeye mi başladı? O hâlde uçan restoranını başka bir gezegene çekme vakti geldi. Bu sorunu rüşvetle de çözebilirsin. Galaksinin en iyi hamburgercisi olma yolunda birkaç şapşal polisin planlarına engel olmasına izin veremezsin!