Godfather Paketi
Gangsterlerin kendine has bir tarzı ve yazılı olmayan kanunları olduğu zamanlara, Mafya'nın romantik altın çağına bir yolculuk yapın. Zekice düşünülmüş yepyeni kıyafeti giyinin ve ailesinin mıntııkasında yeni Mafya Babası Aracı ile dolaşmaya hazır, iki dirhem bir çekirdek Don olun. Büyüleyici Omertà (size bonus deneyim kazandıran bir bıçak) ile bir muhbiri ibret olsun diye cezalandırın, Vendetta (güçlü bir Taramalı Tüfek) ile öfkenizi kusun ve güvenilir Consigliere'inizin (ekstra hasar veren bir tabanca) her zaman yanınızda olduğunu unutmayın. Tüm silahlar ustaca işlenmiştir ve altın kakmalıdır. Araç boyası tasarımının Dying Light: The Following genişleme paketini gerektirdiğini unutmayın.