Goat Simulator 3 - Pre Udder Edition
Pilgor geri döndü! Digital Downgrade Edition'ı önden alarak kendi ön-sağımına sahip ol. Evet, tam olarak aklındaki şey. Sürünü topla ve yepyeni, tamamen gerçekçi bir serbest dünya çiftlik deneyimi içeren Goat Simulator 3'e girerek aslında hiç kimsenin favorisi olmayan kadın başrol olarak oyna. Evet, yine yapıyoruz. "Mee" göndere çekildi ve Pilgor'a başka keçiler katıldı. En fazla üç arkadaşını yerel veya çevrimiçi işbirliği moduna davet edip bir ekip olarak yıkım yaratabilir veya mini oyunlarda yarışıp arkadaşlığınızı sonlandırabilirsin. Bir kez daha kargaşa çıkarmaya hazır ol. Goat Simulator'dan beri gelen en keyifli vakit kaybında yepyeni bir açık dünyayı; yalayarak, toslayarak ve parçalayarak aş! Eğitici bölüm haricinde sana oyunu nasıl oynaman gerektiğini söylemiyoruz, yalnızca rüyalarındaki keçi olabilmene imkân tanıyoruz. ANA ÖZELLİKLER: - Keçi olabilirsin. - Üç arkadaşın da keçi olarak sana yerel veya çevrimiçi eşli oyunda katılabilir. - Yo, cidden, çok fazla keçi var. Şık görünmek istersen uzun keçilerin, çizgili keçilerin ve daha birçoğunun postlarını giyebilirsin. Herkesin bir keçisi vardır! - Ya da tuvalet kağıdı rulolarından çay tepsilerine kadar keçine bir sürü anlamsız şey giydirebilirsin. İstersen sırt roketi tak, umurumuzda değil. - Bu sefer ekibe "oyun tasarımcıları" da aldık ve söylediklerine göre oyuna etkinlikler, bulaşabileceğin NPC'ler, fizik, durum etkileri, koleksiyon eşyaları, gizli özellikler, yalanlar, ihanet ve gönül yarası gibi "yeterli miktarda içerik" eklemişler. - Mini oyunlar da eklemişler, hem de bir sürü! (Yedi bir sürü sayılır, değil mi?) - Biri müzikal mi dedi? - Olabileceklerin arasında Keanu Ree... (Şaka şaka, hâlâ okuyor musun merak ettim.) - Ama Japon balığı olabiliyorsun (bu gerçek). SORUMLULUK REDDİ: Goat Simulator 3, son derece aptalca bir oyundur. Bu oyun sana yerel sürünle bir olmayı mı öğretecek? Muhtemelen öğretmeyecek. Gerçek keçiler hakkındaki bilgileri David Attenborough dinleyerek öğrenebilirsin.