Goat Simulator 3 - Digital Downgrade: Xbox One Edition
Digital Downgrade DLC'si sana isteyebileceğinden çok daha fazla yeniden yapılmış keçi içeriği sunuyor! Yeniden yapılmış çerçöp: - Eski usul Pilgor olarak oyna - Tam tank zırhı (MMO) - Keçi Zero görünümü (GoatZ) - Uzay başlığı ve kıyafeti (Waste of Space) - Don Pastrami, Valentino Salami, Dolph Spaghetti ve Humphrey Ciabatta'nın maskeleri (Payday) - Dijital Oyun Müziği - 3D Yazıcı Dosyaları - Pilgor - Tony Shark - Keçi Kulesi - Süs SORUMLULUK REDDİ: Xbox One 2 oyuncuya kadar eşli oyunu destekler SORUMLULUK REDDİ 2: Goat Simulator 3, son derece aptalca bir oyundur. Bu oyun sana yerel sürünle bir olmayı mı öğretecek? Muhtemelen öğretmeyecek. Gerçek keçiler hakkındaki bilgileri David Attenborough dinleyerek öğrenebilirsin.