Go Go Jump!!!
Herkesin oynayabileceği basit ve eğlenceli bir aksiyon oyununda kaçarak zafere doğru ilerleyin! Go Go Jump’ta platform macerasına bir hayatta kalma yorumu geliyor! Hikâye modunda rozet kazanırken bütün Jump ustalarıyla kapışın veya arkadaşlarınıza karşı çeşitli hayatta kalma senaryolarında yarışın. Go Go Jump!!! 3D ortamların, elle çizilmiş HD görsellerin ve tamamı seslendirilmiş komikliklerin bir karışımıyla sunulan, yatay ilerlemeli bir aksiyon fantezi oyunudur. Köpek Dylan’a ve antropomorfik savaşçılardan oluşan rengârenk bir kadroya katılın ve zafere giden yolda kaçarak zıplayın. Kontroller herkesin oynayabileceği kadar basit. Sadece sağa veya sola hareke edin ve zıplayın; ama önünüze çıkan engellerden kaçmak sandığınızdan daha zor olacak.