Gnomes and Knights: Path of Success
Orta derecede popüler olan "Gnomlar ve Şövalyeler" oyununa ait genişletme, Sinsi Cüce ile dijital ortamda konuşma fırsatı sunar*. O, başarılı olmanın yollarını** ve bir gnomu nasıl yakalayacağınızı*** serbest bir şekilde açıklayacak. Genişletmenin Özellikleri: ■ Dijital ortamda Sinsi Cüce ile konuşma fırsatı ■ Kumandayı kullanarak metin okuma veya atlama ■ Sinsi Cüce'nin monologlarının süresi – yaklaşık 30-40 dakika veya daha az ■ Aşırı derecede yüksek fiyat ■ Gerçek hayatta paha biçilemez deneyimler kazanma**** * Karakterin gerçek adı, hakaret değildir. ** Başarıya ulaşmak için gerçek öneriler değildir. Sonuçlar garanti edilmez. Yalnızca eğlence amaçlıdır. *** Bu genişletme ile gnom yakalamayı öğrenemezsiniz; cüce yalan söylüyor. **** Garanti edilmez.