GluMe - Xbox Edition
Retro kaydırmalı bulmaca tarzındaki beyin yakan bölümleri çözmek için birlikte hareket et! Bir slime'ı ve yol boyunca topladığın arkadaşlarını kontrol ettiğin kaydırmalı bulmaca oyunu GluMe'ye hazır ol! Tepeden görünümlü ızgara şeklindeki aşamalarda ilerle; giderek büyüyen ve karmaşıklaşan 80 benzersiz bulmaca boyunca kristalleri topla. Yeni zorluklar seni bekliyor: Uyuyan gri slime'lar dokunulduğunda uyanır, maviye dönüşür ve sana yapışır. Çukurlardan geçmek için onları kullan ama dar alanlara sığamayacak kadar büyümemeye dikkat et! Kristalleri toplamak ve sırları açığa çıkarmak için doğru sırayı bul. Takılırsan istediğin zaman bölümü sıfırla. Chiptune müziklerin ve retro atmosferin tadını çıkar!