Gloob Sepeti
Gloob Sepeti ile nihai Mars karşılaşmasını yaşa! İçindekiler: - Gloob Efsanevi Stumbler - Mars Adımlar - 3000 Mücevher Bu sepet, hesap başına yalnızca bir kez satın alınabilir.