GIGASWORD
Hem beyin hem kas gücüyle savaşarak GIGASWORD'un dengesini kur. Bu aksiyon bulmaca metroidvania oyununda kılıcın kudreti her şeyin kaderini belirleyecek. Kıtlık çeken ve hastalıkların kol gezdiği Thoenhart'ta gerilim yükselirken buranın sakinleri nihai bir çözüme umut bağlıyor: antik kule Nestrium'u işgal edip Nocturne'ları katletmek ve Tanrı Kristali Gnosis'i ele geçirmek. Gnosis'i kullananların refaha ereceği söylenir, bu nedenle de insanlar uzun yıllardır bu kristali elde etmenin peşinde. Ancak kristalin bulunduğu yere akın edilip bu antik güç rahatsız edilince gerçekliğin dokusunu yok etmeye kadir bir kötülük ortaya çıkar. Ezra bu felaketi durdurmak için Nestrium'un tepesine vaktinde yetişebilecek mi? Yoksa insanlığın cehaleti dünyanın sonunu mu getirecek?