GigaBash - Ultraman Zero DLC
Bu DLC, birbirlerinin ezeli karşıtı olan iki ikonik Ultra savaşçısı "Ultraman Zero" ve "Ultraman Belial"ı, 2009 tarihli klasik film "Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie"deki ilk görünümleriyle oyuna ekliyor. Her efsanevi karakter, kalıcı miraslarına saygı duruşu niteliğindeki kendine özgü yetenekleri ve yıkıcı saldırılarıyla geliyor. Hatalar yapıp bunların üstesinden gelmeyi başaran bir savaşçı olan Ultraman Zero, Işık Diyarı'ndan gelen yetkin bir Ultra savaşçısıdır! Düşmanlarını uzak tutmak için Zero Slugger'ları, uzaktan baskı kurmak için Emerium Slash saldırılarını ve uzay dövüş sanatlarındaki engin deneyimini kullanan Ultraman Zero, gerçek bir dövüş ustasıdır. O, adalet olmadan gücün tehlikeli olduğunu bilen bir kahramandır! Bir zamanlar büyük bir kader için seçilmiş olan Ultraman Belial ise güç ve gurur uğruna her şeyinden vazgeçti. Güçlü Giga Battlenizer'ı kullanan Ultraman Belial, Işık Diyarı'na ve halkına karşı yürüttüğü intikamın ön saflarında yer alıyor. İçine işlenen uzaylı genleri, bu düşmüş Ultra'ya içindeki öfkeyle yarışan korkunç yetenekler ve güç kazandırıyor. Pençeler, ateş topları, yıldırımlar ve karanlık... Ultraman Belial saf vahşetin vücut bulmuş hali! Biri gücü arzuladı ve bunun bedelini ödedi, diğeri ise bu arzunun üstesinden gelerek daha da güçlendi. Peki arenada hangisini temsil edeceksin? Ateşli kahraman Ultraman Zero'yu mu? Yoksa öfke ve intikamla yanıp tutuşan Ultraman Belial'’i mi?