Büyük bir kahraman, daha büyük sorumluluklar! Bu DLC, Ultraman: Rising'den ""Ultraman ve Emi""'yi oyuna ekliyor. Animasyon filminden ikonik yetenekleri ve Ultraman ile yeni doğan kaiju Emi'yi tek bir karakter olarak birleştiren benzersiz bir yetenek setini içeriyor. Ultraman olarak, isteksizce babasının görevlerini devralmak için eve dönen yıldız atlet Ken Sato’sun. Ancak, daha sonra Emi adını verdiği yeni doğan bir kaijuyu büyütmek zorunda kaldığında, beklediğinden çok daha fazlasıyla karşılaşıyor. Tıpkı tüm bebekler gibi, Emi meraklı ama huysuz; tatlı ama talepkar; hatta ağlamaları silah gibi krizlere dönüşebiliyor. Bu dinamik ikili olarak GigaBash arenasına gir ve düşmanlarını yenmek için güçlü (ve bazen kazara olan) kombolar yap! Ultraman ve Emi'nin ultimate’ını birleştirerek tek bir güçlü ışın saldırısı oluşturmak için savaş alanını temizle ve daha fazlasını yap! Peki, bir kahraman olmanın ne anlama geldiğini keşfedip yükselebilecek misin?