GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Kahramanlar, birleşin! Kötüler, meydana çıkın! Ultraman DLC'si Ultraman evreninden 4 yeni oynanabilir karakter ekliyor: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan ve Camearra! Her biri ekranda görüldüğü gibi benzersiz hareket setlerine ve ikonik yeteneklere sahip. Bir Ultra-Kahraman mı olacaksın yoksa dünyamızı yok etmek için galaktik kötülere mi katılacaksın? Yoksa en sevdiğin GigaBash Titan olarak oynayıp Tokusatsu türüne ilham veren efsanelerle takım mı kuracaksın? *Yasal Uyarı: Bölgesel kısıtlamalar ve lisans anlaşmaları nedeniyle, "Ultraman 4 Characters Pack" DLC'si Çin Anakarası'nda mevcut değildir.