GigaBash - Godzilla 4 Kaiju Pack
En yeni kaiju crossover oyunu seninle! Godzilla evreninden gelen 4 yeni oynanabilir karakter eklendi: Gigan, Mechagodzilla, Destoroyah ve efsanevi Godzilla! Godzilla ve Destoroyah arasındaki son savaşı yeniden yaşa veya favori GigaBash karakterin olarak oyna. Tokusatsu türünün devlerine karşı cesaretini göster. Bu yeni karakterlerin her biri, tıpkı filmlerdeki gibi ikonik saldırıların yanı sıra kaybettigini düşündüğün nostaljiyi yeniden alevlendirecek çeşitli sürprizlerle, benzersiz beceri ve hareketlerle geliyor.