Giga Sentorii - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Sentry X-58 içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Sentry X-58 içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Sentry X-58 için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.