Giant Rush
Koş ve kendi rengindeki çöp adamları topla, büyüyüp daha da güçlü ol! Tuzakları alt et, tehlikeden kaçın ve yoluna çıkan her şeyi parçala. Ne kadar büyürsen, o kadar durdurulamaz olursun! Epik savaşlarda devasa patronlarla yüzleş. Güçlü saldırılarından sıyrıl, karşı saldırıya geç ve onları yen! En büyük devleri devirerek gücünü göster ve en iyi olduğunu kanıtla! Oynadıkça harika ödüller aç. Daha çok para kazanmak için kasabanı geliştir, karakterini havalı aksesuarlarla özelleştir ve efsanevi bitirici animasyonların kilidini aç! Özellikler: - Kendi rengindeki çöp adamları toplayarak daha büyük ve güçlü ol! - Güçlen ve yoğun dövüşlerde devasa devleri yen! - Pasif gelir için kasabanı geliştir - Hayatta kalma modunda düşman serilerini aş ve yeteneklerini göster! - Ek can, kaçınma şansı, kritik vuruş gibi savaş yükseltmelerini seç! - Karakterini özelleştirmek için harika kıyafet ve aksesuarların kilidini aç - Yeni ve efsanevi bitirici animasyonlar satın al! Kararların, zafer ile yenilgi arasındaki farkı belirleyecek!