Giant G Character Pack
Dünyanın en zeki canlısı Giant G ile tanış! İçindeki canavarı uyandır ve kortu yönet! 3on3 FreeStyle’ın ilk canavar türü karakterini aç! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Giant G ‑ Giant G Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Character Pass’e sahipsen, Giant G belirli bir puan miktarına dönüştürülür.