G.I. Joe: Operation Blackout - Dijital Deluxe
G.I. Joe ve Cobra geri döndü! G.I. Joe: Operation Blackout, G.I. Joe Ekibi ve Cobra Ekibinden en sevdiğin karakterler olarak oynadığın takım tabanlı bir üçüncü şahıs nişancı oyunudur. G.I. Joe'nun düzeni yeniden sağlamasına yardım ederek ve Cobra'nın dünya hakimiyetine ulaşmasını sağlayarak iki tarafın da yaşadığı aksiyonu deneyimle. Yepyeni karakter ve silah görünümleriyle savaşmaya devam et ve oyunun çizim ve müziklerine özel erişim kazan! G.I. JOE, COBRA'YA KARŞI - Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro ve daha fazlasının da yer aldığı her iki taraftaki en sevdiğin karakterlerin 12'siyle 17 destansı sefer hikayesi görevlerinde 4 oyunculu PvP oyna. G.I. Joe evrenine ait 20'den fazla ikonik karakterin seslendirmesini içerir. SAVAŞ EKİPMANLARI - 18 harika silah, 36 silah görünümü, 12 alternatif silah görünümü ve bir dizi eşsiz yıkıcı süper yetenek ile kendi tarafın için savaş. EFSANEVİ SERİ - USS Flagg ve Cobra Karargahı gibi klasik konumlardaki savaşlarda ikonik G.I. Joe Persuader ve Cobra H.I.S.S. tanklarını kullan. EŞLİ OYUN VE PVP ÇOK OYUNCULU - Seferi yerel eşli oyun modunda bir arkadaşınla birlikte oyna veya 4 kişilik Çok Oyunculu Modları: Bayrağı Yakala, Ağır Top ve Ölüm Maçı Arenası'nda 4 oyunculu yerel PvP maçlarında rekabet et. Dijital Deluxe Sürümü şunları içerir: Klasik Duke ve Klasik Cobra Commander Karakter Paketi - Unutulmaz 80'ler çizgi filminden ilham alınan iki yeni karakter görünümü! Savaş Teçhizatı: G.I. Joe ve Cobra Silah Paketi - Cobra Altın ve G.I. Joe Krom renklerinde 12 yeni silah görünümü içeriyor. Özel Dijital Çizim Kitabı - Oyunu oluşturmak için kullanılan, daha önce hiç görülmemiş çizimlere göz at. Dijital Oyun Müziği - Oyuna ait tam uzunlukta parçalar ve 80'ler çizgi filminden bonus parçalar.