Ghostrunner: Project_Hel
Yeni yayınlanacak Project_Hel isimli DLC paketinde Ghostrunner elebaşı olan Hel'in acımasız ve şiddet dolu hikayesini keşfet. Tırmananların isyanını bastırmak için savaşarak Dharma Kulesi'nde ilerle. Yeni seviyeleri geç, yeni elebaşlarını yen, yepyeni bir hikayeyi keşfet ve acımasız, yeni bir karakter olarak oyna. Unutma, hareket eden her şey öldürülebilir.