Ghostrunner Oyun Paketi
Adrenalin patlaması yaşatan orijinal Ghostrunner ve merakla beklenen devam oyunu Ghostrunner 2'yu içeren Ghostrunner Oyun Paketi ile heyecan verici bir siber gerilim yolculuğuna çık. Bu paketle nefes kesen görsellerin ve dinamik aksiyonun kilidini aç, kendini Ghostrunner serisini tanımlayan üstün oynanışa kaptır. Bu vazgeçilmez siber ninja deneyiminde çift doz Dharma macerası alırken koşmaya, sıçramaya ve kesmeye hazırlan. *Pakete Ghostrunner ve Ghostrunner 2 Ana Oyunları dâhildir. Ghostrunner ve Ghostrunner 2 Season Pass, DLC ve oyun müzikleri dâhil değildir.