Ghostrunner 2 Endless Moto Modu
Oyuncuların siber boşluğun derinliklerine doğru sürüklendiği ve hızın liderlik ettiği Ghostrunner 2'nin Endless Moto Modu'nun adrenalin dolu alanına giriş yapın. Bu tehlikeli motosiklet turunda elinizden geldiğince uzun süre hayatta kalın ve süratin sınırlarını zorlayın. Siber boşluğun neon aydınlatmalı koridorlarında ilerlerken her kıvrım ve dönüş sizin reflekslerinizi ve uzmanlığınızı test edecek. Tehlikeli parkur, engellerle doludur ve anlık manevralar gerektirir. Puanınız sadece bir sayıdan ibaret değildir. Sürekli değişen parkur boyunca yüksek hızınızı ve mesafenizi sürdürebilme yeteneğinize yönelik bir delildir. Siz gitgide artan bir zorluk ve gerilimle riskli bir yolculuğa girişip bilinmeyene doğru ilerlerken her tur yeni ve eşsiz bir mücadele seti sunacak. Endless Moto Modu yüksek hızın yanında yürek hoplatan bir deneyimden çok daha fazlasını sağlıyor. Liderlik panosu arkadaşlarınız arasında beceri ve stratejinizi sınayacak bir deneme alanı olacaktır. Hız ve mesafenin bir araya gelmesiyle edineceğiniz puan, sıralamadaki yükselişinizi kayda alacak. Tüm Endless Moto Modu sahipleri, tura yönelik bağlılıklarından dolayı anında ücretsiz bir motosiklet kaplaması edinecekler. Ayrıca siber boşlukta ilerlemek için hünerlerini sergileyenler yolculukları boyunca özel kılıç, eldiven ve motosiklet kaplamaları gibi kozmetik ödülleri kazanabilecekler. Önünüzdeki acımasız yoldaki bu aralıksız yarışta siz ulaşması imkansız kusursuzluğu kovalarken mirasınızı tanımlamada geçen her saniyenin önemi olacak. Daha uygun bir fiyata hem Endless Moto Modu hem de 4 kozmetik İndirilebilir İçerik paketinin tümünü edinmek için Ghostrunner 2 Season Pass satın alın. *Ghostrunner 2 oyunu dâhil değildir. Endless Moto Modu, Ghostrunner 2 Season Pass'e dâhildir. Ghostrunner 2 Season Pass, Ghostrunner 2 Brutal Edition'a dâhildir.