Ghostbusters: Spirits Unleashed
Ghostbusters: Spirits Unleashed, tüm beceri seviyeleri için uygun olan eğlenceli bir çok oyunculu oyundur. Dört proton sırt çantalı Hayalet Avcısı, asimetrik çok oyunculu savaşlarda (çevrimiçi veya çevrimdışı) eşsiz konumlara musallat olan bir Hayaleti yakalamaya çalışıyor. Oyuncular ilerledikçe oynanış deneyimlerini geliştirmek üzere hem Hayalet Avcıları hem de Hayaletler için kozmetik öğelerin ve yükseltmelerin kilidini açar. Oyundaki atmosfer, hayranlara bu evrende sürükleyici bir deneyim sunarak Hayalet Avlama hayallerini gerçekleştirme olanağı sağlıyor. İster hayalet avlayın ister musallat olun, oyunu öğrenmek kolay ve oyunda ustalaşmak eğlencelidir! Bu, asimetrik bir saklambaç oyunudur. IllFonic'in önceki oyunlarının formatına sadık kalan bu oyunda, yeni bir Hayalet Avcıları takımının parçası olan 4 oyuncu, tek bir Hayalet olan 1 oyuncuya karşı oynar. Bu oyun, oyuncuların tek başına veya toplam dört arkadaşla oyunun tadını çıkarmasını sağlamaktadır. Çevrimiçi ve Yapay Zeka yardımlı oyun biçiminde çevrimdışı tek oyunculu mod mevcut olacaktır. Ghostbusters: Spirits Unleashed'de, hayranların bekleyeceği ve evrenle yeni tanışan oyuncuların bir Hayalet Avcısı olarak oynarken keyif alacağı, Proton Sırt çantalarından PKE Sayaçlarına ve Hayalet Tuzaklarına kadar tüm ikonik ekipmanlar ve gereçler var. Hayaletlerin; nesneleri ele geçirme, elbette sümükle kaplama vb. gibi çeşitli konumlara musallat olmayı eğlenceli kılan birden çok yeteneği vardır. Ek olarak, oyunun merkezi niteliğindeki İtfaiye istasyonunu ve Ray'in Okült Kitap Dükkanını birçok oyuncu tanıyacaktır. Burada oyuncular görevleri seçer, karakterlerini özelleştirir, proton sırt çantalarıyla ateş etme alıştırması yapar ve öğrenilecek her şeyi keşfeder. Ayrıca evet, birkaç yeni arkadaşın yanı sıra orijinal filmlerdeki aktörleri, Ray Stantz ve Winston Zeddemore olarak kendi karakterlerini seslendirirken duyacaksın!