Ghost Trick: Phantom Detective - DLC
4 adet ekran arka planı: - Missile - Kamila ve Missile - Sissel ve Lynne - Ray ve Siyah Kedi Müzik parçaları (Müzik menüsünden dinlenebilir): - Cesur Minik Missile - Tavuk Cenneti Not: Müzik parçaları, yeni aranjmanların yanı sıra eskileri de içerir.