Ghost of a Tale
Ghost of a Tale, Dwindling Heights Kalesi'nin zindanlarından kaçıp gerçek aşkı Merra'nın kaderini ortaya çıkarmak için tehlikeli bir maceraya atılan Tilo adındaki cesur ve şair bir farenin öyküsüdür. Sadece hayvanların yaşadığı bir ortaçağ dünyasında geçen; klasik macera, aksiyon RPG'si ve keşfetme oyunlarının öğelerini, zengin ve kapsamlı görsel içeriklerle harmanlayan Ghost of a Tale, destansı ve içten bir masalla sizleri baş başa bırakmaktadır. Bir farenin gizlenme, çeviklik ve kurnazlık becerilerini kullanarak; aşk dolu bir müzikle Dwindling Heights Kalesi'nin kule ve zindanlarını keşfedecek, tehlikelerinin üstesinden gelecek ve sırlarını ortaya çıkaracaksınız. Dwindling Heights, küçük bir fare için tehlikeli bir yerdir ve Tilo da çok kavgacı biri sayılmaz. Sizden iki kat büyük düşmanlarla karşılaştığınızda, kurnazlık ve çeviklik en değerli yoldaşlarınız olur. Karşılaştığınız karakterlerle konuşun, düşmanlar ve dostlar edinin, Merra'yı bulma maceranızda aranmadık delik bırakmayın.