Ghost of a Tale
Ghost of a Tale, Dwindling Heights Kalesi'nin zindanlarından kaçıp gerçek aşkı Merra'nın kaderini ortaya çıkarmak için tehlikeli bir maceraya atılan Tilo adındaki cesur ve şair bir farenin öyküsüdür. Fare'lerin tüm canlılara hükmettiği bir ortaçağ dünyasında geçen; klasik macera, aksiyon RPG'si ve keşfetme oyunlarının öğelerini, zengin ve kapsamlı görsel içerikle harmanlayan Ghost of a Tale, destansı bir masalla sizi baş başa bırakmaktadır. Bir farenin gizlenme, çeviklik ve kurnazlık becerilerini, ozansı yeteneğini kullanarak geniş ormanlık alanlardan ve göl kıyısındaki örümcek istilasına uğramış katakomplara kadar pek çok tehlikeyi ortadan kaldırın ve tarihi sırları keşfedin. Dwindling Heights, küçük bir fare için tehlikeli bir yerdir ve Tilo da çok kavgacı biri sayılmaz. Sizden iki kat büyük düşmanlarla karşılaştığınızda, kurnazlık ve çeviklik en iyi müttefiğinizdir. Dwindling Heights’ın yerlileriyle konuşun, dostlar edinin ve Merra'yı bulma maceranızda aranmadık delik bırakmayın.