Ghost Master: Resurrection Season Pass
Ghost Master Resurrection Season Pass ile dehşeti tüm sezon boyunca yaşayın. Bu Season Pass, aylık olarak yayınlanan 10 indirilebilir içerik paketi içerir ve Gravenville'e yeni mekanlar, yeni modlar, yeni karakterler ve yepyeni doğaüstü zorluklar ekler. Dahil Olan DLC Paketleri DLC Paketi 3 Ghostly Defence Korkuyu Ocean Avenue'ya taşıyın ve yeni Savunma modunda bir Ghostbreaker saldırısına karşı hayatta kalın. DLC Paketi 4 Ashes and Abyss Ekibinize katılan yeni karakterlerle birlikte, Benzin İstasyonu'nda ve Deniz Üssü'nün derin sularında dehşet rüzgarları esiyor. DLC Paketi 5 Walls of Judgment İki kasvetli mekanda korku salın: Bedenleri hapsetmek için inşa edilmiş bir hapishane ve inancı sınamak için yükselen bir kilise. DLC Paketi 6 Between Worlds Tren İstasyonu’nda dehşeti serbest bırakın ve avın öteki yüzüyle yüzleşeceğiniz yeni bir modu deneyimleyin. DLC Paketi 7'dan DLC 12'ye Kadar Ek DLC paketleri, çıkış tarihine yakın bir zamanda duyurulacaktır. Önemli Bilgiler Oynamak için ana oyun gereklidir. Core Edition, Ghost Master Resurrection ana oyununun yanı sıra DLC 1 Until Dawn ve DLC 2 Ghosts Adrift paketlerini içerir. Season Pass, DLC Paketi 3'ten DLC Paketi 12'ye kadar olan tüm içerikleri kapsar ve her pakete çıktığı an erişim sağlar. Tek bir satın alımla korku dolu bir sezon sizi bekliyor.