GGST Season 4 Characters Additional Colors
GGST 4. Sezon'dan 3 ilave karakter için 6 renk içeren ilave bir renk paketi de bulunur (toplam 18 renk). 4. Sezondan 3 ilave karakter - Queen Dizzy - Venom - Unika *Bu içeriğe erişim sağlamak için ana ürünü satın almak gerekir. Ayrıca en son güncellemeleri indirmeniz gerekecektir. *Bu içerik hakkında internet sitesinde daha fazla bilgi bulunabilir. *Yayınlanmamış karakterlerin renkleri, karakter ile aynı anda teslim edilecektir. *Bu paketteki renkleri kullanmak için İndirilebilir İçerik karakterlerini satın almış olmanız gerekecektir.