Geometric Sniper Z
Zombiye dönüştüren patojen bir anda ortaya çıktı... Toplum çöküyor ve insanlar acı çekiyor. Yine de, her zaman zombilere karşı tetikte olan bir keskin nişancının olduğunu bilmek onlara huzur verebilir. Son derece şık bir 2 boyutlu izometrik nişancı oyunu olan GSZ'de bu keskin nişancının rolünü üstlen. Farklı oyun modlarında kendine meydan oku, farklı silahlar kullanarak zombileri etkisiz hale getir, hayatta kalanları kurtarıp onları koru ve hikayede ilerle. (...Ve eğer kötü adamı oynamak istiyorsan, ilk zombi hastasının rolünü üstlen!) Hızlı düşün, hızlı hareket et, becerikli ol… Ve silahını sıklıkla yeniden doldur!