Geometric Sniper - Blood in Paris
Bir keskin nişancı olarak detaylara çok dikkat etmelisin ve ateş etmek için en doğru anı yakalamalısın. Hedeflerin arandıklarını biliyorlar ve saklanmak için çeşitli yöntemlere başvuracaklar. Her görevin istihbaratını aklında tut ve temiz bir vuruş şansı yakalayabilmek için sabırlı ol. Oyun Modları: Macera: Bu 10 görev boyunca her bir detaya dikkat etmelisin. Görev istihbaratını dikkatlice incelemekten ateş etmek için en doğru anı bulmaya kadar... Elit: Zoom ve hassasiyet yardımı olmadan 10 macera görevini tamamla. Paralı Asker: Yeni mücadelelerin keyfini çıkar ve görev sırasında kazara öldürdüğün sivilin ailesine destek olabilmek adına para kazan. Hayatta Kal: Peşinde keskin nişancılar varken haritada rastgele beliren hedefleri bul. Bul: 10 göreve dağılmış çeşitli nesneleri bul ve süre bitmeden onları vur.