Genshin Impact - 60 Başlangıç Kristali
Genshin Impact'te bu eşyayı satın al ve 60 Başlangıç Kristali elde et. Bu eşyayı ilk defa satın aldığında ekstra 60 Başlangıç Kristali elde edersin. Başlangıç Kristalleri oyun içi kaynak paketi satın alımında veya Köken Taşı takasında kullanılabilir. Köken Taşı ile şunlar yapılabilir: (1) Oyundaki Dilekler bölümünde nadir karakterleri ve silahları elde etmede kullanılan Buluşma Yazgısı ve Yazgı Taşı eşyalarıyla takas edilebilir. (2) Orijinal Reçine vb. eşyalarla takas edilebilir.