Genshin Impact: 300 Zaman Bağı
"Genshin Impact"te bu eşyayı satın alarak 300 "Zaman Bağı" ve ek 30 Zaman Bağı elde edebilirsin. "Zaman Bağı" ile oyundaki dükkandan bazı dekorasyonları alabilir ve oyun içindeki dilek eşyası "Gizemli Diken"i takas ederek dilek sisteminden belirli bir olasılıkla nadir dekorasyonlar elde edebilirsin.