Genesa Character Pack
Nomed teknolojisinin özüyle donatılmış yüksek performanslı Android Genesa ile tanışın! Mod değiştirme sistemiyle Genesa’nın guard ve forvet pozisyonlarındaki çok yönlülüğünü deneyimleyin! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Genesa ‑ Genesa Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Character Pass’e sahipsen, Genesa belirli bir puan miktarına dönüştürülür.