Baharın gelişini 80'lerin tarzını yansıtan rengarenk retro kıyafet ve aksesuarlarla kutla. Dört ayrı yeni set olarak gelen yeni saç şekilleri, kıyafetler, aksesuarlar ve benzeri öğeleri dilediğin gibi kombinleyebilirsin. Dahası, bu paketle birlikte gelen 6 harika ifade ile bahar güneşinde gerçek bir İsveçli gibi dans edebilirsin. Zamanın Ötesinde Set: Bu Zamanın Ötesinde Set ile zamanda yolculuğa çıkacak, içeriğindeki giysi ve aksesuarlarla havalı bir gerilla gibi görüneceksin. Havalı yeleğini geçir sırtına, saç spreyi ile saçlarına dolgun bir şekil ver ve silahını kuşan. Makinelerle savaşman gerekirse, tarz içinde savaşmak daha iyi değil mi? İsveç Paskalya Seti: İsveç'te baharın geldiğini Paskalya cadısı gibi giyinmiş, herkesten şeker isteyen çocukların sokaklarda koşuşturmasından anlarsın. O eski kültür, o eski bayramlar geride kaldı ama bahar moduna girmek için aynı şekilde giyinmenin ne mahsuru var? Yanaklarını pembeleştir, yüzüne biraz çil ekle, tüylü şapkanı veya eşarbını başına geçir, giyin kuşan, görenler İsveç'in eski bayramlarını hatırlasın. Egzersiz Seti: Sağlıklı bir yaşamın vazgeçilmezlerinden birisi egzersiz yapmak ve hiç kimse bunu 80'lerdekinden daha havalı bir tarzda yapamaz. Evet, o eski güzel günler geride kaldı, düşman makinelerden kaçıp durmaktan gına geldi. Ama ölmedin ya! Bu Egzersiz Setini al, taytını giy, tenis bandananı başına geçir, kolunu bileziklerle doldur ve gerçek bir şampiyon gibi ter at. Yağmurluk Seti: İsveç'te hava genelde kasvetli, bulutlu ve yağmurludur. Tabii kıyafetler de bu havaya uygun olmalı. Tabii bu, kılığına biraz renk, neşe ve canlılık katamayacağın anlamına gelmiyor. Çabuk farkedilirsin ama olsun. Sarı yağmurluğunu sırtına, çizmelerini ayağına geçir ve hava nasıl olursa olsun makinelerle savaşmaya hazır ol. Altı Yeni İfade: Seyyar teybini yanına al ve bu 6 yeni çılgın ifade ile baharın tadını çıkar. Tavşan kulaklarını kafana geçir, süper müzikler eşliğinde Rickroll, Tavuk Dansı, Skip Pop, veya Aerobik dans figürleriyle kendinden geç, baharın ruhunu yakala.