Yaz sıcağı nihayet İsveç'e kadar ulaştı. Şimdi, 1980'lerin havasını yansıtan yeni kıyafetlerle Yaz Ortası şenliği zamanı. Her birinde harika giysi, aksesuar ve saç stilleri bulunan yeni kıyafet setlerimizden öğeleri kombinleyerek yaz ve şenlik havasını yansıt. Beş yeni muhteşem ifade ile heyecanını göster ve şenlik direğinin etrafında dans etmeye başla. Maceracı Seti: Maceracı Seti hem karlar hem de sıcak kumlan üzerinde yürümeye bire bir. Fötr şapka, kovboy kravatı, kamçı ve uzunca bir kement ipi ile, bir Vahşi Batı filminden fırlamışçasına, karşına çıkan her şeye meydan okuyacaksın. Neyse ki yoluna çıkabilecek yılan delikleri yok, düşman makineler zaten yeterince belalı. Miami Seti: Miami Seti ile makinelere karşı savaşmak her zamankinden daha havalı olacak. Plajlar ve torbacıların yerine ormanlar ve mermiler var ama kıyafetin hala şık ve havalı. Düşmanının karşısına jilet gibi güneş gözlükleri, şıkır şıkır desenli gömlekler ve özel dikim takımlar içinde çıkacaksın. Yaz Ortası Seti: İsveç'te yaz deyince akla Yaz Ortası şenlikleri gelir ve Yaz Ortası şenliği deyince de otantik İsveç kıyafetleri içinde şenlik direğinin etrafında kurbağa gibi zıplayarak dans etmek. Sen de çiçek tacını başına tak, pantolonunu dizine kadar sıva ve birilerini dansa kaldır. Ölümcül makineler her yanda kol geziyor diye yazın gelişini kutlamayacak değilsin ya. Turist Seti: Fotoğraf makinesinin flaşları patlar, bir anı ölümsüzleştirirsin. O patlayan şey bir tanktan sana doğru ateşlenen bir roket olsa ne yazar?... Bu senin tatilin, bel çantan ve tatil kıyafetlerinle doyasıya yaşa. Turist Seti ile, kayıp yerli halka buralara turist olarak geldiğini göster. Sandaletlerinin içine çoraplarını giymeyi de unutma, bakarsın İsveç'in ormanlarına dalıp oralarda da havanı atman gerekebilir. Beş Yeni İfade: Bu beş yeni ifade ile yaz dansında tarzını göster. Şenlik direğinin etrafında Yaz Ortası dansında kendinden geç veya 80'lerin Hustle ve Prep danslarıyla çıldır. Veyahut, hayali gitarının tellerine vurarak muhteşem tarzını göster. Seçim senin.