Östertörn’de kendini belli etmenin en iyi yolu nedir? Hayatına (ve tüfeğine) biraz renk katmak! Bu DLC ile fiyakanı bir üst seviyeye çıkaracak 15 silah görünümü parmaklarının ucunda. Bu DLC ile şu silahlar için özel tasarlanmış 15 silah dış görünümü arasında seçim yapabilirsin: Kvm 89 Kvm 59 x 2 Pansarvärnsgevär 90 (Pvg 90) x 2 "Älgstudsare" Av Tüfeği HP5 Klaucke 17 Sjöqvist Yarı Otomatik AI-76 x 2 Meusser Av Tüfeği Granatgevär m/49 Automatgevär 5 (AG 5) 12G Pompalı Tüfek Silah dış görünümleriyle silahına kamuflaj deseni uygulayarak makineleri vururken tarzını yansıt!