Düşmanını iyi tanırsan onun gibi düşünmeyi öğrenirsin derler. Direniş olarak istisnasız her gün savaştığın makineleri çok iyi tanıyorsun. Hayatta kalma mücadelesinin bir ödülü olarak farklı FNIX makine sınıflarına dayanan bu yeni silah dış görünümlerini hak ettin. - AI-76 Saldırı Tüfeği, Möller PP ve M/46 "Kpist" Hafif Makineli Tüfek için üç endüstriyel turuncu Prototip dış görünümü. - Granatgevär m/49, .44 Magnus, Automatgevär 5 ve Pansarvärnsgevär 90 için parlayan haritalara sahip dört adet göz korkutucu kırmızı ve siyah Yapay Zeka dış görünümü. - Meusser Av Tüfeği, 12G Pompalı Tüfek ve Klaucke 17 için parlayan haritalara sahip üç adet radyoaktif camgöbeği ve sarı Kıyamet dış görünümü. Hacklediğin Yoldaş Makine, yararlı bir taktiksel varlık olduğunu kanıtlıyor. Hayatta kalırsan bu güzel bir arkadaşlığın başlangıcı olabilir. Paslı yardımcını özelleştirmeye ne dersin? Bu paket, Yoldaş Makinen için Kıyamet sınıfı makinelerle uyumlu cesur dış görünüşler içerir. - Kıyamet Sınıfı Yoldaş Dış Görünümü: Parlayan bölümler dahil Ölümcül Kıyamet sınıfı makinelerin renkleri ve desenleri. - Kıyamet Yoldaş Işık Kiti: Yeni Kıyamet Sınıfı dış görünümü ve ses kutusu ile uyumlu radyoaktif sarı ışık kiti. - Kıyamet Ses Kutusu: Kıyamet sınıfı makinelerden ilham alan sesler. - Vokoder Ses Kutusu: Canını emanet etmeyeceğin uğursuz bir uzay robotu sesi.