Gena Karakter Paketi
Sokak basketbolunda teknolojinin keskinliğini hisset! Re:Union’ın son üyesi Gena burada! Bu Paket şunları içerir: - Karakter – Gena - Gena Büyüme Kutusu Bileti x5 * Satın alındığında, paket geri iade edilemez, çünkü oyun içi tek kullanımlık / jetonla alınan ve geri alınamayan öğeler içerir. * Satın alma sonrası paket Mesaj Kutusuna gider. * Eğer zaten Gena’ya sahipseniz, Gena belirli bir puan miktarına dönüştürülür. * Satın alma işleminden sonra, Gena Efficient/Legendary Pack DLC’si satın alamazsınız. * Paket bileşenleri ve satış, önceden haber verilmeden değiştirilebilir veya sonlandırılabilir.