Gems Tier 1
Puzzle Quest 3, Değerli Taş kullanarak satın alınabilecek birçok oyun içi içerik sunar. Değerli Taş, maceranda sana yardım edebilecek çeşitli oyun içi eşyaları satın almak için kullanılabilen bir oyun içi para birimidir! Bu pakette, Puzzle Quest 3'te kullanabileceğin 500 Değerli Taş bulunmaktadır. Not: Bu DLC ilk satın alındığında elde edilen Değerli Taş miktarı ikiye katlanır!