Gematombe
Klasik arcade oyunları ile Yunan mitolojisinden esinlenen aksiyon bulmaca vs oyunu Gematombe’a hoş geldiniz! Arkadaşlarınıza meydan okuyun ya da Pandora ile Daemonlara maceralarında eşlik edin. Muhteşem zincirleme reaksiyonlar gerçekleştirmek için art arda gelen aynı renkteki mücevherleri vurup kırmak için topu fırlatın! Rakiplerinizi EZİP GEÇMEK için baskıyı artırın ya da bir GEMATOMBE ile zafere ulaşmak için zincirleme kombinasyonlarınızı en üst düzeye çıkarın ve mücevherlerle dolu ekranınızı TEMİZLEYİN! Bulmacalarla ve aksiyonla dolu zorlu seviyelerde ve oyun modlarında ortalığı birbirine katın ve üstün becerilere sahip kadın kahramanımız Pandora’ya dünyaya salınan tüm kötülükleri yakalama yolundaki muhteşem macerasında yardım edin! Sevimli karakterlerle tanışın ve Hikâye modunu nasıl etkilediklerini tecrübe edin, ister pratik modunda isterseniz de hayatta kalma modunda sonsuz mücadelelerde oynayın ve tüm sırları açığa çıkarın! Özellikler: * Hikâye Modu: Her biri başka bir karaktere ait 6 farklı macera barındıran sefer. * Pratik modu: Zıplama ve mücevher kırma becerilerinizi geliştirin. * Hayatta kalma modu: Göklere uzanan kuleye tırmanırken sonsuz sayıdaki karakterleri yenin. Kaybederseniz baştan başlarsınız! * Yerel VS modu: Aynı sistem üzerinden bir arkadaşınızla oynayın. * Farklı becerilere sahip 6 Farklı Karakter ve keşfedebileceğiniz gizli bir karakter.