Gelişmiş Paket 2
Bomba gibi Efsanevi birlik Gorgotha'yı saflarına kat ve seçtiğin birliğin anında güçlenmesini sağlamak için bir mitik Güç Küresinin kilidini aç! Gelişmiş Paket 2 ile bunların hepsini ve daha fazlasını al. Gelişmiş Paket 2 şunları içerir: 1x Gorgotha 65 Mücevher Anahtarı 220.000 Altın 10.000 Ruh 1x Güç Küresi Bu paket, her hesapta sadece bir defa satın alınabilir.